4.6.12

Tunnustan

En ole ollut yhtään hyvä näiden tunnustusten vastaanottamisessa ja eteenpäin laittamisessa. Rästiä on varmasti vuoden verran kertynyt. Olen kyllä niistä kovin kiitollinen, en vain osaa oikein valita kenelle niitä eteenpäin laittaa ja mitä niihin vastata. Mielessä ovat pyörineet kovin kyllä.

Nyt olenkin päättänyt kiittää Koottuja teoksia, Riikkaa, pikku pikkuriikkiä, Anskia, Rva Kepposta lämpimästi tunnustuksesta. Jos olen unohtanut jonkun, niin olen syvästi pahoillani. Osa teistä on muistanut minua jopa kahdesti.

Koska en osaa edelleenkään valita vain muutamaa tunnustuksen saajiksi, niin kerronpa sentään muutamia asioita itsestäni...

1. Minulle sanotaan, että minulla ei ole verenkiertoa, koska korvani jäätyvät kesälläkin.
2. Haluaisin kovasti osata neuloa ja virkata ilman että fysiikkani prakaa täysin.
3. Olen harrastanut juoksemista jo kokonaista 4 viikkoa! ;)
4. Sisustaminen ei ole vahvin lajini.
5. Rakastan värejä, en muista onko minulla edes mustia vaatteita.
6. Rakastan hedelmäpitoisia salaatteja.
7. En pidä perunasta. Syöhän sitä, mutta äh.
8. Minulla on edelleen vuosi sitten aloitaamani DID2 digiskräppäyskurssi kesken, n. puoli välissä.
9. Jos osaisin olla kahdessa paikassa yhtaikaa minusta riittäisi ehkä siihen mihin tarvetta olisi.
10. Pikkuneiti on innostanut minut Hama-helmistä, siitä lisää tässä joku päivä...


Oikein hauskaa viikon alkua sinulle ja kiitos kun piipahdit täällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :) Tervetuloa uudestaan!