27.1.12

Minä itse, eikä kukaan muu!



Pikkuneidin uhmasta piti tehdä oma sivu. Kuvausjärjestelyt on hoitanut pikkuinen itse. Hän halusi, että otan kuvan hänestä ja nukesta.

Sivun tekstissä lukee:
Uhma on alkanut sinulla pikkuhiljaa. Olet alkanut vaatia saada tehdä asiat ihan itse. Otsikon lause on mantrasi. Toisaalta itsenäistyminen on haastavaa ja haluatkin paljon hellyyttä ja läheisyyttä, mistä aiemmin et juurikaan välittänyt. Olet kehittänyt tavan saada hellyyttä. Kysyt, mikä minä olen? Sitten äiti kertoo, kuinka olet Hippu, ihana, mussukka, rakas, taitava, suloinen, kiltti, reipas, äitin tyttö jne. Tietysti halien keralla. Mymmelikin on ominut tämän tavan. :)

Materiaalit:
Mandi Miles Template Tuesday 33
CVW Supply Tracker
Designs by Helly at this moment
Sahlin Studio Sunshine Sticker alpha
Fonts: Viner Hand ITC, Kalinga

3 kommenttia:

  1. Onpa hän keksinyt hauskan tavan saada hellyyttä. Tämä tarina toi hymyn huulille. Ü Tarinan lisäksi mun lemppari leiskassa on toi taustapaperi. Se on aivan ihana. :)

    VastaaPoista
  2. Onpa hän keksinyt hauskan tavan saada hellyyttä. Tämä tarina toi hymyn huulille. Ü Tarinan lisäksi mun lemppari leiskassa on toi taustapaperi. Se on aivan ihana. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :) Tervetuloa uudestaan!